Facebook

 


» Dodací podmínky
DODACÍ PODMÍNKY

www.puncochyoda.cz

provozovatel: Oldřich Říha

IČ: 41163869; DIČ:CZ6210281297

adresa: Gabinova 864/3, Praha 5 – Hlubočepy, 152 00

tel: 605 999 645, 607 120 627

Nevíte si rady? NAPIŠTE NÁM

 

Objednávky na zboží, které je skladem přijaté v pracovní den do 12.00 hod., budou expedovány nejpozději následující pracovní den (závisle na výběru způsobu úhrady a dopravy kupujícího). Skladová dostupnost zboží je uvedena u každého výrobku a je závislá na prodejní dostupnosti kamenného krámku.

Pokud je u vybraného produktu uvedena doba expedice:

   - Skladem, 

jedná se o zboží, které je skladem na prodejně (pokud není, jedná se převážně o výpadek jednotlivé velikosti nebo barvy běžně dostupného zboží) a bude odesláno nejpozději následující pracovní den od obdržení objednávky (závisle na výběru způsobu úhrady a dopravy kupujícího);

   - 1-7 dní,  

jedná se o zboží, které je běžně skladem na prodejně i u dodavatele. Pokud dočasně nemáme zboží skladem na prodejně,                běžně je nám doručeno do 2 pracovních dnů od objednání zboží, maximálně do jednoho týdne;

   - 2-14 dní,

jedná se o zboží, které je potřeba objednat u dodavatele nebo výrobce;

   - Na dotaz,

jedná se například o sezónní zimní zboží poptávané v létě nebo naopak letní zboží poptávané v zimě, které lze objednat individuálně na základě předchozí domluvy;

   - Není skladem,

jedná se o zboží, které dočasně není skladem u dodavatele ani výrobce.

 

Tato doba je pouze orientační, o stavu objednávky bude kupující obratem elektronicky informován.

 

Objednávky přes nabídku našeho internetového obchodu www.puncochyoda.cz přijímáme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu POUZE V RÁMCI ČESKÉ REPUBLIKY (nebo dle individuální domluvy).

Vyřizujeme objednávky v pracovní dny pondělí - čtvrtek 8.00 - 20.00 hod., pátek od 8.00 do 12.00 hod. - dle standardní provozní doby kamenného obchodu viz KONTAKTY , mimo státních svátků platných v ČR a mimo plánované dovolené včetně inventur dodavatelů (termín je vždy viditelně uveden na webovém rozhraní úvodní stránky puncochyoda.cz) a to v co nejkratší možné době závisle na skladové dostupnosti zboží, zvoleném způsobu platby a dopravy.

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Kupující je povinen při převzetí zboží zkontrolovat stav zásilky (neporušený obal) a obsah zásilky dle objednávky bezprostředně po přijetí zboží. Kupující má právo poškozenou zásilku nepřevzít. Pokud poškozenou zásilku kupující převezme, doporučujeme poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Poškozenou, neúplnou nebo zaměněnou zásilku doporučujeme obratem oznámit e-mailem na adresu prodávajícího a sepsat s dopravcem škodní protokol. Kupující zašle kopii protokolu o škodě se stručným popisem prodávajícímu. Dodatečná reklamace pro neúplnou nebo poškozenou zásilku nezbavuje kupujícího práva zboží reklamovat, ale dává prodávajícímu možnost prokázání, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

V případě, že  nebude zboží, které je skladem prodávajícím doručeno (při splnění všech podmínek kupujícího) z důvodu ležících na straně prodávajícího do pěti pracovních dnů, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího (například právo na náhradu škody). Výjimku tvoří zboží, které je nutné objednat u výrobce – na tuto skutečnost bude kupující písemně upozorněn již při potvrzení objednávky.

Veškeré zboží je expedováno v souladu s expediční lhůtou uvedenou v popisu objednaného zboží. Pokud nebude možné expediční lhůtu dodržet a to zcela nebo částečně, bude kupující o této skutečnosti obratem informován telefonicky nebo elektronicky. U zboží zaslaného přepravní službou (na dobírku), začíná expediční doba běžet v okamžiku objednání, u ostatních plateb je za začátek expediční doby považován okamžik připsání platby na účet prodávajícího, který je součástí objednávky.

Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky nebo již jednou nepřevzali objednané zboží požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.

Prodávající vystaví kupujícímu ohledně platby provedené na základě kupní smlouvy daňový doklad – fakturu, kterou zašle elektronicky na elektronickou adresu kupujícího. V případě platby na dobírku a bezhotovostní platby bude faktura zaslána elektronicky při zadání objednávky do systému dopravce, v případě osobního odběru bude faktura elektronicky zaslána obratem po uhrazení zboží.

V případě, že je na základě požadavku kupujícího zvolen jiný, než nabízený způsob dopravy, nese kupující veškeré riziko spojené s náhradním dodáním.

 

V Praze dne 01.05.2018