- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- Dodací podmínky
Objednávky na zboží, které je skladem přijaté v pracovní den dopoledne do 12.00 hod., budou expedovány nejpozději následující pracovní den (závisle na výběru způsobu úhrady a dopravy kupujícího). Objednávky obdržené odpoledne na zboží, které máme skladem, budou expedovány druhý pracovní den (závisle na výběru způsobu úhrady a dopravy kupujícího). Skladová dostupnost zboží je uvedena u každého výrobku a je závislá na aktuální prodejní dostupnosti výdejního místa.
Pokud je u vybraného produktu uvedena doba expedice:
Skladem
jedná se o zboží, které je běžně skladem na prodejně (pokud není, jedná se výjmečně o výpadek jednotlivé velikosti nebo barvy běžně dostupného zboží a bude odesláno co nejdříve po doplnění skladu), závisle na výběru způsobu úhrady a dopravy kupujícího.
PŘEDPOKLÁDANÉ TERMÍNY DODÁNÍ:
osobní odběr: ihned k vyzvednutí
dobírka: následující pracovní den po obdržení objednávky bude zboží předáno dopravci (předpokládaný termín dodání - Praha 24 hodin, u ostatních odběrných míst s předpokládaným termínem 48 hodin);
bankovní převod: následující pracovní den po obdržení platby bude zboží předáno dopravci (předpokládaný termín dodání - Praha 24 hodin, u ostatních odběrných míst s předpokládaným termínem 48 hodin, na adresu s předpokládaným termínem dodání dopravcem 2-3 pracovaní dny), maximálně do 30 dnů;
1-7 dní
jedná se o zboží, které je běžně skladem na prodejně i u dodavatele. Pokud dočasně nemáme zboží skladem na výdejním místě, běžně je nám doručeno od 2 do 5 pracovních dnů od objednání zboží (závisle na výrobci), s předpokládaným termínem dodání 7 pracovních dnů;
PŘEDPOKLÁDANÉ TERMÍNY DODÁNÍ:
osobní odběr: po obdržení zboží na naší prodejnu s předpokládaným termínem dodání do 7 dnů
dobírka: po obdržení zboží s předpokládaným termínem dodání do 7 dnů, bude objednávka předána dopravci (+předpokládaný termín dodání - Praha 24 hodin, u ostatních odběrných míst s předpokládaným termínem 48 hodin);
bankovní převod: po obdržení zboží s předpokládaným termínem dodání do 7 dnů, bude objednávka předáno dopravci (+předpokládaný termín dodání - Praha 24 hodin, u ostatních odběrných míst s předpokládaným termínem 48 hodin, na adresu s předpokládaným termínem dodání 2-3 pracovaní dny), maximálně do 30 dnů;
2-14 dní
jedná se o zboží, které je potřeba objednat u výrobce (závisle na zvoleném výrobci) předpokládaný termín dodání 2 pracovní týdny s tolerancí 3 týdnů (jedná se především o zboží německé značky Glamory);
PŘEDPOKLÁDANÉ TERMÍNY DODÁNÍ:
osobní odběr: po obdržení zboží na naší prodejnu s předpokládaným termínem dodání 14 dnů, maximálně do 30 dnů
dobírka: po obdržení zboží s předpokládaným termínem dodání 14 dnů, bude objednávka předána dopravci (předpokládaný termín dodání - Praha +24 hodin, u ostatních odběrných míst s předpokládaným termínem +48 hodin), maximálně do 30 dnů;
bankovní převod: po obdržení zboží s předpokládaným termínem dodání 14 dnů, bude objednávka předáno dopravci (+předpokládaný termín dodání - Praha 24 hodin, u ostatních odběrných míst s předpokládaným termínem +48 hodin, na adresu s předpokládaným termínem dodání 2-3 pracovaní dny), maximálně do 30 dnů
Na dotaz
jedná se například o sezónní zimní zboží poptávané v létě nebo naopak letní zboží poptávané v zimě, které lze objednat individuálně na základě předchozí domluvy s individuální domluvou;
Není skladem
jedná se o zboží, které dočasně není skladem u dodavatele ani navyrobeno u výrobce, ale nebylo staženo z výroby. V nastavení e-shopu nelze zboží přidat do košíku. Termín dostupnosti nelze předem potvrdit. Po naskladnění bude upravena skladová dostupnost zboží.
Doba dodání je orientační a závislá na vytíženosti dopravce. V období vánočních a velikonočních svátků je lépe počítat s prodlouženým termínem dodání, nejpozději dle platné legislativy do 30 dnů. O aktuálním stavu objednávky bude kupující co nejdříve elektronicky, případně telefonicky informován.
Objednávky přes nabídku našeho internetového obchodu www.puncochyoda.cz přijímáme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu POUZE V RÁMCI ČESKÉ REPUBLIKY.
Vyřizujeme objednávky v co nejkratší možné době závisle na skladové dostupnosti zboží, zvoleném způsobu platby a dopravy v naší aktuální provozní době.
Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Kupující je povinen při převzetí zboží zkontrolovat stav zásilky (neporušený obal) a obsah zásilky dle objednávky bezprostředně po přijetí zboží. Kupující má právo poškozenou zásilku nepřevzít. Pokud poškozenou zásilku kupující převezme, doporučujeme poškození popsat v předávacím protokolu přepravce, případně nafotit.
Poškozenou, neúplnou nebo zaměněnou zásilku doporučujeme obratem oznámit e-mailem na adresu prodávajícího a sepsat s dopravcem škodní protokol. Kupující zašle kopii protokolu o škodě se stručným popisem prodávajícímu. Dodatečná reklamace pro neúplnou nebo poškozenou zásilku nezbavuje kupujícího práva zboží reklamovat, ale dává prodávajícímu možnost prokázání, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou. Prodávající bez zbytečného odkladu písemně potvrdí přijetí reklamace/protokolu.
V případě, že nebude zboží, které je skladem prodávajícím doručeno (při splnění všech podmínek kupujícího) z důvodu ležících na straně prodávajícího do pěti pracovních dnů, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího (například právo na náhradu škody). Výjimku tvoří zboží, které je nutné objednat u výrobce – na tuto skutečnost bude kupující písemně upozorněn již při potvrzení objednávky.
Veškeré zboží je expedováno v souladu s expediční lhůtou uvedenou v popisu objednaného zboží. Pokud nebude možné expediční lhůtu dodržet a to zcela nebo částečně, bude kupující o této skutečnosti obratem informován telefonicky nebo elektronicky. U zboží zaslaného přepravní službou (na dobírku), začíná expediční doba běžet v okamžiku objednání, u ostatních plateb je za začátek expediční doby považován okamžik připsání platby na účet prodávajícího, který je součástí objednávky.
Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky nebo již jednou nepřevzali objednané zboží požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.
Prodávající vystaví kupujícímu ohledně platby provedené na základě kupní smlouvy daňový doklad – fakturu, kterou zašle elektronicky na elektronickou adresu kupujícího ve zprávě o vyřízené objednávce. V případě platby na dobírku a bezhotovostní platby bude faktura zaslána elektronicky při zadání objednávky do systému dopravce, v případě osobního odběru bude faktura elektronicky zaslána obratem po uhrazení zboží.
V případě, že je na základě požadavku kupujícího zvolen jiný, než nabízený způsob dopravy, nese kupující veškeré riziko spojené s náhradním dodáním.
V Praze dne 05.01.2023