Hodnocení s odznakem Ověřená recenze pochází od zákazníků, kteří hodnocený produkt u nás v minulosti prokazatelně zakoupili, vyplnili a zaslali dotazník našemu obchodníhmu partnerovi společnosti Heureka Group. Společnost Heureka Group nás informuje o přidaném hodnocení vždy elektronicky s uvedením čísla objednávky a odkazem textu na stránky Heureka.
Žádné recenze nemažeme, neupravujeme a zobrazujeme všechna pozitivní i negativní hodnocení. Zaslané hodnocení bez vyplnění textového příspěvku se nezobrazuje v článku recenzí, ale je započítáno do celkového hodnocení obchodu.
Případné recenze zákazníků UVEDENÉ PŘÍMO U VÝROBKU v našem e-shopu puncochyoda.cz NEOVĚŘUJEME, NEMĚNÍME ANI NEMAŽEME.
Příspěvky našeho e-shopu puncochyoda.cz, naleznete pod informační lištou nebo přímo na adrese Punčochy Óda Barrandov — Heureka.cz
Děkujeme za Vaše příspěvky a přejeme Vám pohodlný nákup.
Slovy Heureka Group:
Co je Ověřeno zákazníky?
Každý e‑shop, který je na Heurece, se může nechat ohodnotit svými zákazníky. Vždy, když v takovém e‑shopu nakoupíte, přijde vám krátký dotazník, kde vás poprosíme o zhodnocení spokojenosti s nákupem. Pokud větší množství zákazníků řekne, že nakupování v daném obchodě je jedna radost, dostane od nás obchod certifikát Ověřeno zákazníky.
Certifikát však není doživotní. Stačí několik ne zcela spokojených zákazníků a je fuč. Heureka sleduje aktuální kvalitu e‑shopu a díky tomu vždy poznáte, který e‑shop poskytuje svým zákazníkům skvělé služby.
Jak získat Ověřeno zákazníky?
Modrý certifikát Ověřeno zákazníky
Modré Ověřeno zákazníky získávají ty e‑shopy, které jsou zapojeny do služby Ověřeno zákazníky, mají skript správně vložen a za období posledních 90 dní získají dostatečný počet respondentů, a to v řádu desítek hodnocení.
Zároveň pro získání certifikátu potřebuje e‑shop minimálně 90% doporučení za posledních 90 dní. Poté, pokud ve sledovaném období procento doporučení klesne pod 88 %, je e‑shopu certifikát automaticky odebrán.